Khamis, Januari 28, 2010

MPR 2009: PERJALANAN KAMI MASIH JAUH.


Alhamdulillah.



Esei saya yang bertajuk “ MPR 2009: PERJALANAN KAMI MASIH JAUH” telah disiarkan dalam majalah Tunas Cipta Februari 2010.



Terima kasih kepada editor Tunas Cipta yang sudi menyiarkan tulisan saya itu, juga kepada urus setia MPR 2009 yang telah memberi kepercayaan kepada saya untuk menulis tentang peristiwa tersebut.



Sebarang komen berkaitan tulisan tersebut amatlah saya alu-alukan.



Jangan lupa untuk dapatkannya di pasaran. =)


3 ulasan:

THALHAH berkata...

ceh. dahla majalah tu jenis susah didapati di pasaran...

syuk kalau ko beli majalah tunas cipta ko pos kat aku ye. aku nak baca.ho3

serai wangi berkata...

nak jugak, boleh?
kat cni rasanya mmg xde majalah tu.. huhu..

btw, mabruk alaik!!~

Ilya Alias berkata...

salam syuk~ tahniah..kip it up!

Related Posts with Thumbnails