Isnin, Jun 14, 2010

Goodreads - laman jaringan sosial untuk pencinta buku.






Buat mereka yang berminat dengan buku, serta ingin bertukar-tukar pandangan berkenaan buku yang sedang dibaca - saya ingin mengesyorkan satu laman jaringan sosial.


Layari dan mendaftarlah di www.goodreads.com. Saya pasti ia akan memberi banyak manfaat kepada anda.





Akaun goodreads saya. dah lama tak dibuka.





Group Goodreads Malaysia
Deskripsi

Tempat ulat-ulat buku Malaysia berkumpul, bertukar pendapat mengenai buku-buku yang telah dibaca, sedang dibaca dan bakal dibaca serta berbincang segala hal yang indah (atau sebaliknya) berkaitan dunia buku.

"Kutip semula semangat membaca yang pernah hilang, atau kobarkan lagi yang sudah menyala biar terang."

Turut mengalu-alukan pembaca antarabangsa / serantau yang meminati buku-buku Malaysia, terutama dari Brunei, Indonesia, selatan Thai dan Singapura.




nota kaki: jumpa anda di sana!





3 ulasan:

THALHAH berkata...

aku kagum dgn sikap membaca kau yg sgt tegar

Syukri Sapuan berkata...

tidaklah berapa tegar.biasa2 saja

fy berkata...

aku dh join...thanks ea for the web....i like!!

Related Posts with Thumbnails