Khamis, Mac 04, 2010

Hatiku milik siapa?





Menjadi moderator pada forum yang bertajuk 'Hatiku Milik Siapa?' barangkali merupakan antara aktiviti-aktiviti terakhir saya di kolej ini.

Forum tersebut merupakan antara pengisian KIWEE 2010 ( KYUEM ISLAMIC WEEK) dan telah membariskan Xifu Nasir, Ustaz Ghazali & Ustazah Husna sebagai ahli panel. Terima kasih dan syabas kepada ahli jawatankuasa program yang telah bertungkus-lumus membantu menjayakan program.


Pada kiraan saya, menjadi moderator pada malam tersebut juga merupakan antara aktiviti terakhir saya sebagai Muscom 2009/2010. Sehari selepas forum itu berlangsung, telah diadakan majlis serah tugas kepada Muscom 2010/2011.


Oh ya. apa yang saya dapat semasa menjadi jawatankuasa Muscom?


Banyak. Sangat banyak.


Muscom membantu saya membina kerangka pemikiran yang lebih mantap.


Walaupun saya bukanlah yang terbaik untuk berada di kerusi tersebut, tapi saya sudah buat yang terbaik.


dan saya sebenarnya masih mencari di mana diri saya yang sebenarnya?


terima kasih kerana selalu memberi ruang kepada saya untuk menjadi pengacara-pengacara majlis kalian. saya rasa saya memang suka bercakap ( haha.walaupun aku bersetuju bahawa aku perlu lebih banyak berfikir daripada bercakap).


Saya bukan yang terbaik. Mungkin juga bukan yang paling berilmu.


Saya hanya buat apa yang saya yakin sahaja. ( maka, beri aku ruang)


Baiklah. selamat meneruskan perjuangan untuk Muscom 2010/2011.


Kalian adalah penyambung mata-mata rantai dakwah.








1 ulasan:

serai wangi berkata...

*two thumbs up*

mabruk!!~

Related Posts with Thumbnails