Rabu, September 16, 2009

Muslim Youth Camp 2009




Saya baru saja pulang daripada Muslim Youth Camp beberapa hari yang lalu.

Tika ini, saya sedang berfikir. Kenapa muat turun gambar di Wordpress sangat lambat dan menyakitkan hati.

Haih.

Saya baru selesai menulis laporan untuk MYC 2009. Klik sini untuk membacanya.

Tadi Kota Tinggi hujan lebat. Guruh berdentum-dentum. Beberapa kali rumah saya blackout. Semasa blackout kali yang pertama, saya lupa bahawa saya sudah menanggalkan bateri laptop. Maka, laporan yang ditaip ghaib dari pandangan mata. frust.


Beberapa kali juga saya menaip dalam keadaan gelap. Tiada elektrik.

Sekian. Saya sudah curahkan semua ingatan tentang kronologi sepanjang MYC dalam entri saya di link yang dinyatakan tadi.








4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

awk asyik sibuk belaja je bila nak raya.... raya tinggal 4 hari je lagi tau... ;)

nina berkata...

haha..sabar jek..dugaan org puasa=)

FdausAmad berkata...

Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.Rilek rilek.

Slumber.

Syukri Sapuan berkata...

mastura: teringat jugak..tp bila dah keluar dari umur kanak2 ni, dah kurang excited rasa nk raya


nina: okies,trimas..


fdaus ahmad: ok. dah tgk dan follow =)

Related Posts with Thumbnails