Jumaat, Jun 26, 2009

Tentang kejanggalan.


sudah hampir 2 minggu tidak mengupdate blog.


Lihat, SPAM pun sudah berlambak mengisi kotak shoutbox.


Entahlah. tak tahu nak tulis tentang apa lagi. hilang mood tiba-tiba.


hadoi~


semester 2 dah habis. yes2~ masa sangat cepat berlalu. pejam, celik, pejam. sudah habis. sangat pantas. bagai jet pejuang yang meluncur laju. hadeh, metafora yang kurang berkesan.


selamat tinggal para senior sekalian. anda semua adalah senior2 yang baik belaka. trimas2~


beberapa hari sebelum semester dua melabuhkan tirainya, banyak peristiwa/ program berlaku di kolej.


program motivasi perdana di pantai dalam kelolaan rakan intelek muscom mengisi hari saya pada 13 jun. menarik2. saya digandingkan bersama saudara furqan untuk menjadi fasilitator pelajar2 menengah rendah. mereka agak diam membisu sebenarnya. fasilitator saja yang banyak cakap. haha~. kasihan mereka. laporan tentang program tersebut ada ditulis di blog muscom.


seterusnya, ada beberapa siri ceramah di musolla As-saad di minggu terakhir semester dua. pertama, ceramah tentang ESQ 165. memang agak menarik. saya ada mengikuti beberapa siri tulisan tentang program tersebut di akhbar dan majalah. paling saya ingati, penulis kegemaran saya, Abd Jalil Ali beria-ria mempromosikan program tersebut dalam anekdotnya akhir2 ini. kesimpulannya, program itu memang menarik, tapi kos untuk menyertainya memang agak tinggi.


Ustaz hasarizal datang di kolej pada 18 Jun, berdiskusi tentang buku terbarunya. Bercinta sampai ke syurga, sekuel aku terima nikahnya.


Malam ceramah ustaz hasarizal, ada jamuan perpisahan house pula. rumah kesayangan kami, diamond, makan2 di tepi kolam renang. tahniah kepada semua yang berusaha keras untuk menjayakan acara tersebut.


malam keesokan harinya, majlis wida di surau. terima kasih kepada semua yang hadir. tahniah juga pada tuan pengarah program, encik syawal & cik umu atas kerja keras kalian.


20 Jun, award day. tetamu istimewa kami, Raja Muda Perak bersama pasangannya. tahniah kepada senior2 yang bergraduasi dan yang menerima anugerah kecemerlangan.


kesimpulannya, minggu terakhir semester dua saya agak sibuk. Saya perlu kerja keras lagi untuk dua lagi baki semester di KYUEM.


oklah. saya rasa cukup janggal menulis dengan slanga begini.

1 ulasan:

serai wangi berkata...

agaknyer mmg tym nk abs sem ni cbuk kan..

the same goes to me..

byk btol kje nk kne wat pas abs xm.. huhu..

Related Posts with Thumbnails