Sabtu, Julai 18, 2009

Kemasan ringkas.



Saya kini tahu bagaimana perasaan orang yang tidak mengemaskini blog berminggu-minggu lamanya.


3 minggu tidak menulis. bosan pula jadinya.


hambatan kerja, desakan-desakan luar serta tanggungjawab yang perlu dilaksanakan telah menyebabkan saya mengabaikan blog ini buat seketika.


tanggungjawab lebih banyak daripada masa yang ada, bak kata Imam Hasan Al-Bana.


semester ketiga KYUEM sudah masuk hari ke-5. Kolej saya ini sudah menerima pelajar generasi ke-12 beberapa hari yang lalu. Selamat datang kepada semua!.


Cuti yang lalu, pelajar tajaan KPM telah mengikuti Kem Biro TataNegara (BTN) di Klang. Dengar boleh, percaya kena fikir dulu. noktah. haha~


minggu hadapan Minggu Citra Budaya akan berlangsung. Sekalian warga KYUEM akan sibuk berbudayalah nampaknya. House manakah yang akan dinobatkan sebagai Rumah Citra Budaya?. Diamond kah? haha~


tracking test, written project, presentation dan lain-lain aktiviti untuk semester 3 ini menyebabkan saya jadi sangat sibuk. oh, tolong!. mesti perform semester ini.


baiklah. tidak mahu tulis panjang. hanya satu catatan ringkas. menulis semasa di kelas ICT Mr Ravi sebenarnya ni. haha~.



5 ulasan:

Dai berkata...

wat MAIL MERGE... wat MAIL MERGE....

Rabiatul Adawiah Sulaiman berkata...

yes. aku pon selalu mencuri waktu mrs B :P

Rabiatul Adawiah Sulaiman berkata...

aku plak.. kelas mrs b.. huhu

serai wangi berkata...

chaiyok2!!!~
u can handle it!!!
;)
hehe..=P

THALHAH berkata...

stay cool bro~

Related Posts with Thumbnails