Isnin, Mac 29, 2010

PBAKL 2010



Akhirnya saya 'terpergi' juga ke Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2010 di PWTC, walaupun pada awalnya tidak mahu ke sana.


28 Mac 2010, hari terakhir PBAKL 2010.

Bas Kota Tinggi-Kuala Lumpur bertolak pada jam 9 pagi. Kemudian saya selamat sampai di Puduraya sekitar jam 2.30 petang. Matlamat asal, mahu kembali ke kolej di Lembah Beringin dengan segera.


Telefon bimbit dikeluarkan. Ada mesej masuk.


" sorry syuk, aku bleh amik ko lepas maghrib"


Nah, di sini ada lebihan masa yang banyak. Di mana saya mahu melepak? Maka saya pun menuju ke PWTC, berlegar-legar di sana sehingga jam 7 malam.


Sudah pasti pesta buku itu amat menarik, tetapi seperti biasalah- bajet saya terhad!


Orang sangat ramai-ibu bapa, anak-anak muda juga rombongan sekolah mengisi segenap ruang dewan.


Siapa kata rakyat Malaysia tidak membaca?


Ini merupakan kali kedua saya ke PBAKL di PWTC. Kali pertama pada tahun 2007, ketika mewakili negeri Johor ke Pertandingan Anugerah NILAM peringkat kebangsaan. Ada satu slot untuk kami ke pesta buku.


Bila saya mahu habiskan baca buku-buku ini?






Oh, tunggulah selepas habis semua paper. Tidak lama lagi, 11 Jun 2010- Economics Paper 3


Sabar

Sabar

Sabar

.

.

.



Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails