Khamis, Mac 11, 2010

Tahniah



Hari ini keputusan SPM 2009 keluar.


Saya masih tidak dapat sebarang perkhabaran tentang keputusan SPM sekolah menengah saya. (SM Sains Kota Tinggi)


Seorang adik saya ada menduduki peperiksaan SPM tahun lepas. Tahniah kepada beliau. Keputusan di luar jangkaan semua ahli keluarga. 6A, walaupun kat rumah sangat jarang nampak bukak buku & belajar.


Terima kasih kepada guru-guru di sekolah beliau ( SM Agama (Arab) Kota Tinggi) atas segala didikan kalian.


Oh ya.


Tahniah juga kepada adik perempuan tunggal saya yang mendapat 9A dalam PMR tempohari. Lupa nak buat tulis entri masa keluar keputusan tempohari.


Tahniah.tahniah.tahniah.


Peperiksaan A-Level kian menjelang tiba

.

.

.








nota kaki: terkenang. dua tahun lepas, masa keputusan SPM keluar saya tulis entri tikus putih untuk bapa.




Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails