Isnin, September 12, 2011

Tiga tahun


Alhamdulillah - hari ini merupakan ulangtahun ke-3 blog ini. Blog ini mula ditulis pada 12 September 2008, jam 7.24 pagi di P-30, Kolej Yayasan UEM.


Saya semacam berkira-kira untuk menukar alamat blog kepada nama yang lebih serius. syukrisapuan.blogspot.com - misalnya. Masih berkira-kira. Mungkin juga tidak.


Melihat kembali perkembangan gaya penulisan dan pemikiran - saya harap ia ada perubahan dari tahun ke tahun. Harap-harapnya.


Saya menulis apa yang saya suka. Blog saya suka hati sayalah mahu tulis apa. Tak gitu?


Saya tidak ada sebab musabab - kenapa saya pilih nama ranjaudunia sebagai alamat blog. Suka-suka saja. Nama ini timbul semasa sedang buat kira-kira matematik dalam kelas Miss Aida.


Entri paling banyak komen (setakat 3 tahun ini) ialah Tikus Putih Untuk Bapa. Entri yang cuba menyentuh soal PPSMI. Entah bila agaknya saya dapat menyambung kembali hikayat tersebut.


Baiklah. Selamat ulangtahun ketiga.


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails